Descripció
El Grup Saica està compromès amb la Prevenció de Riscos Laborals, el Medi Ambient, la Qualitat dels seus productes i serveis i la Igualtat d'Oportunitats entre homes i dones. En el nostre treball busquem l'equilibri entre la vida professional i personal.
Vacants
1
Funcions, Tasques i Responsabilitats:
Control i Gestió de l'entrada de comandes per garantir el compliment dels requisits específics
Gestionar els comptes assignades per la Direcció Comercial.
Gestionar correctament les peticions de clients/es respecte a política de preus, reclamacions, mostres, especificacions, ofertes, informació general.Assistir a reunions (operatives diàries i de nivell 1 amb força comercial a clients/es).
Donar suport al sistema de Gestió de el Grup relatiu a l'activitat comercial (SSS, GPOT, SDS, SDP).Participar activament en el procés de resolució de problemes durant l'anàlisi de reclamacions / no conformitats dels clients/es.
Definir i implantar sistemes i instruccions de treball necessàries per millorar l'eficiència de l'equip de Back Up Comercial de la Regió.Complir amb els procediments de comunicació i reporting definits.
Coordinar les visites de clients/es a les plantes.
Requisits:
Llicenciatura / Diplomatura en Administració Empreses o Grau Comerç / Màrqueting.
Es valorarà aportar Formació Específica en Tècniques de Vendes, producte i en TIC / CRM.
Experiència: mínim 3 anys en Departament Comercial i / o Atenció a Clients i en Direcció d'Equips.
Disponibilitat per a desplaçaments entre 3 Plantes de la Regió (Amposta, Sant Sadurní, Alfajarín)
Idiomes (imprescindible) :Nivell Fluïd en anglès i francès. (Nivell 4 de 5)
Localitat, Província
ALDEA, L', Tarragona